Oprogramowanie

Oferujemy oprogramowanie systemowe (Windows, Linux), jak również specjalizowane: biurowe, sprzedażowe, kadrowe i księgowe:

Small Business firmy SYMPLEX:

Kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii. Modułowa konstrukcja programu pozwala na dopasowanie możliwości programu do potrzeb klienta.

Wraz ze wzrostem firmy program będzie rósł wraz z tobą dzięki zainstalowaniu kolejnych modułów.

Najprostsza wersja programu kosztuje jedynie 250 zł netto i wystarcza do prowadzenia magazynu, fakturowania i obsługi drukarki fiskalnej. W miarę rozwoju firmy możesz spiąć ze sobą w sieć kilkudziesięciu sklepów i w wygodny sposób nimi zarządzać.

Rozszerzenia programu pozwalają na:

  • jednoczesną pracę na wielu stanowiskach,
  • raportowanie,
  • księgowanie,
  • obsługę kas fiskalnych,
  • połączenie wielu placówek z centralą,
  • zdalny dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie

Ogromną zaletą programu jest także współpraca z większością urządzeń fiskalnych i peryferyjnych wspomagających sprzedaż.

Oprogramowanie firmy Insert:

 

  • bogata funkcjonalność
  • intuicyjna obsługa
  • sprawdzone rozwiązanie – ponad 600 tys. sprzedanych licencji – numer 1 w Polsce!
  • 2 tys. firm partnerskich gotowych do wsparcia

Wiemy, że firmy różnią się od siebie, dlatego stworzyliśmy dwie linie programów – poznaj InsERT nexoInsERT GT. Wybierz najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji – Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

Oferujemy również inne oprogramowanie.