Oferujemy oprogramowanie systemowe (Windows, Linux), jak również specjalizowane: biurowe, sprzedażowe, kadrowe i księgowe:
Small Business firmy SYMPLEX:
Kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii. Modułowa konstrukcja programu pozwala na dopasowanie możliwości programu do potrzeb klienta.
Wraz ze wzrostem firmy program będzie rósł wraz z tobą dzięki zainstalowaniu kolejnych modułów.
Najprostsza wersja programu kosztuje jedynie 250 zł netto i wystarcza do prowadzenia magazynu, fakturowania i obsługi drukarki fiskalnej. W miarę rozwoju firmy możesz spiąć ze sobą w sieć kilkudziesięciu sklepów i w wygodny sposób nimi zarządzać.
Rozszerzenia programu pozwalają na:
- jednoczesną pracę na wielu stanowiskach,
- raportowanie,
- księgowanie,
- obsługę kas fiskalnych,
- połączenie wielu placówek z centralą,
- zdalny dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie
Ogromną zaletą programu jest także współpraca z większością urządzeń fiskalnych i peryferyjnych wspomagających sprzedaż.
Oprogramowanie firmy Insert:
- bogata funkcjonalność
- intuicyjna obsługa
- sprawdzone rozwiązanie – ponad 600 tys. sprzedanych licencji – numer 1 w Polsce!
- 2 tys. firm partnerskich gotowych do wsparcia
Wiemy, że firmy różnią się od siebie, dlatego stworzyliśmy dwie linie programów – poznaj InsERT nexo i InsERT GT. Wybierz najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji – Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
Oferujemy również inne oprogramowanie.